sreda, 21. julij 2010

DAN 3: Niš, Srbija



Da bi prehitela vročino sma se iz Beograda odpravila zgodaj zjutraj-ob 8. Zavila sma na avtocesto proti Nišu. Na pol poti sma se mislila vstavit v Despotovcu, da bi si pogledala samostan in jamo, vendar sem jaz prepozno zagledala izvoz na avtocesti. Odpeljala sma se mimo in šla direkt do Niša. Bila sma brez zemljevida, zato sma se nekaj časa vozila gor in dol po Nišu preden sma našla hostel. Ker niso dobili najine rezervacije, so naju poslali v drugi hostel. Dobila sma prijetno sobico-MRZLO! Jaz sem seveda najprej šla spat za eno uro. Popoldan sma si šla pogledat nekdanjo koncentracijsko taborišče rdeči križ. Od tam sma se odpravila na trnjavo, ki ni nič posebnega-vhod je lep, ostalo pa je kar nekaj. Nekaj časa sma sedela na klopci v senci, saj se nama ni dalo premikat. Ko sma se končno odločla da grema dalje, sma se sprehodila po centru, do najbližje restavracije. Dejan si je naročil čevapčiče. Natakar ga vpraša če mu prinese enega ali celo porcijo-DVA. Midva ga začudeno gledama in seveda naročima celo porcijo. Ko pa dobima čevapčiča pa šok-to je vlko. Takoj sma ugotovila, zakaj je dobil samo dva-ker še tega ni mogo pojest. Je pa bil zelo dober, prav tako so bili odločni moji ražnjiči. Sita sma se odpravila nazaj v hostel, prej pa sma še preverila avto. Presenečenje: obvestilo redarstva al vsaj tak predvidevama, saj je celi list napisan v cirilici. Cena: 1200 dinarjev=12€. Hitro sma prestavla avto preden nama ga je odpeljal pajek.
Največji in najboljši čevapčiči :)

Niška trnjava

Taborišče

Celice v taborišču

Ni komentarjev:

Objavite komentar